Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Luton, Verenigd Koninkrijk van Eline Kroon - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer! - Reisverslag uit Luton, Verenigd Koninkrijk van Eline Kroon - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

26 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Luton

Hiya! Welkom nu ook voor de mensen die hier via de email zijn gekomen. Als het goed is moeten die mails nu ook zijn aangekomen :)

Het duurde even, maar hier is weer een update. Ik zit nu alweer ruim een maand in the UK (5 weken) en zit daarmee al bijna op de helft van de stage. Wat gaat het snel! En waarschijnlijk gaat de komende maand alleen nog maar sneller met bezoek van Mark & Danique en Timo, Joost en Maaike en mama.

Maar nu eerste de afgelopen maand. Ik kan helaas geen spannende verhalen vertellen over alle spectaculaire dingen die ik hier doe, alles gaat gaat gewoon zijn gangetje. Ik raak aardig ingewerkt op stage en ben lekker doosjes aan het knutselen ;) Daarnaast ben ik nu ook begonnen aan mijn eigen opdracht. Het ontwerpen van een MAP verpakking (Modified Atmosphere Packaging, verpakken met een bepaalde gassamenstelling in de verpakking, wat bijvoorbeeld bij gesneden groenten en chips gebeurt) voor Colpac en een klant van hun in Frankrijk. Ik heb al redelijk wat ervaring met MAP verpakken, maar alleen maar met het testen ervan. Het ontwerpen ervan is helemaal nieuw voor mij (zeker een kartonnen MAP verpakking), dus heel leerzaam.

's Avonds kan ik niet al te veel doen, maar gelukkig zijn er de weekends nog. Tot nu toe heb ik ze vooral gebruikt om Luton te leren kennen. Zo blijkt Luton zelfs een mooie wijk te hebben! Met mooie huizen, mooie parken en een laag capuchongehalte op straat. Wat ik hier merkte en later ook in Bedford en wat ik heel prettig vind, is de parkcultuur die hier heerst. Zodra het mooi weer is zie je iedereen naar een van de vele parken gaan en daar de hele dag zitten, liggen, spelen, praten, eten etc. Bedford was vorig weekend dat ik daar was. Dit is van oudsher een marktstad dus natuurlijk heerlijk over de markt gestruind. Groente, fruit, snoep, allerlei eetkraampjes, genieten!
Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog mijn uitstapje naar Nederland gehad met Pasen met nog meer lekker eten en leuke mensen.
Ik vermaak me hier wel!

Het kan zijn dat het volgende verslag weer een tijd op zich laat wachten, vanwege het bezoek dat overkomt uit Nederland. Voor nu wens ik jullie morgen allemaal een leuke Koningsdag en tot het volgende verslag!

Liefs,
Eline


  • 27 April 2015 - 07:37

    Mabel:

    Hey Eline,
    Goed te horen dat je het leuk hebt in Engeland. Nog veel plezier en ik zie je wel op werk als je terug komt.

    Groetjes
    Mabel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Luton

Stage bij Colpac ltd.

Stage van 12 weken in de UK

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Drukke weken

26 April 2015

Daar ben ik weer!

29 Maart 2015

De eerste week
Eline

Hallo! Welkom op mijn profiel! Hier kun je van (waarschijnlijk) van alles gaan lezen over mijn verblijf in de UK. Ik zal proberen het een beetje bij te houden, maar alvast mijn excuses voor als ik het zo nu een dan vergeet.

Actief sinds 29 Maart 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2569

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

19 Maart 2015 - 16 Juni 2015

Stage bij Colpac ltd.

Landen bezocht: